samedi 30 avril 2011

Americans are NOT stupid... lol

Every day I watch videos on youtube and thus everyday youtube advize me some video. Today it was this:

Je regarde tous les jours des vidéos sur youtube. Aujourd'hui youtube m'a conseillée celle-ci:


I hope these people have been paid to say that! What a shame... I especially like Australia becoming French... I know American universities are very expensive but... seriously! I don't wanna be rude so I won't say anything more ^^

J'espère que les participants ont été payés pour dire de telles âneries! C'te honte... J'aime tout particulièrement l'idée que l'Australie devienne française... Il est vrai que les universités américaines sont excessivement chères mais... soyons sérieux! Pour ne pas être mauvaise langue je ne dirai rien de plus ^^

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire